Data e postimit: 2018-03-16 13:09:41
Lexime: 1965
ngjarjet...
Lloji: Analize letrare
Tema: nena
Autori: doresa syla
Shkolla: ali hadri
Klasa: 5B
Qyteti: podujeve
E-mail: do-resa@mail.ru


"Nena"

Nene e bukur
shpirti im
shume te dua
dielli im.

Je nje lule
aq e madhe
me ben mua
shume krenare.

Vepra te ngjashme
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: 8 marsi
nene nene sa bukur tingellon. a ka gje ne bote me kaq bukuri, sesa emrin nene emer qe ke ti. je me e mira ne bote diell je ti per mua, nena ime e dashur oh sa fort te dua. edhe kur kam dhembje edhe kur kam gezim, gjej mbeshtetje tek ti ...
Autori: majlinda kastrati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
Nëna ime Nënë e bukur shpirti im shumë të dua dielli im. Je një lule aq e madhe më bënë mua shumë krenre.
Autori: Kristina Meha · Lloji: Poezi personale · Tema: Humanists Nene Tereza
Nene Tereze Moj Nena jone , Denjesisht na perfaqeson , Te gjithe I ndihmove , Veten tende e harrove , Jeten tende e flijove , Me te semuret jetove , Zemergjersine u tregove, Dashurine u mesove , Bota te njohu e respektoi , Asnjehere nuk te ha...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: doresa syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nëna Terezë
Nëna Terezë Nje grua e bukur me zemer te madhe nje yll qe shendrit nena terez shqiptare. Nena tereze e bukur nene bija jone e dashura e kombit kurr nuk te harrojm.
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per nenen
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me braktis kurre.E di nene,un prej tejekam marre shume pak gjera,sepse ti je e arritshme.Ti je ajo qe qdo dite me ben te qesh e qdo dite me jep kurajo pergjithqka...
Autori: ina haxhimali · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shu...
Autori: gabriela · Lloji: Poezi kolone · Tema: nene tereza
E madhesishmja Nena Terez Ne te duam ty Ti je nene e madhe, dhe ke ber gjera te mira, per gjdo njeri. Te varferve ju ndihmove , Te semurit i sherove, Ti gjith boten e shpetove E madhja Nena Tereze.
Autori: GENERALBA HOXHA · Lloji: Poezi personale · Tema: 8 MARSI
NENE O NENA IME FALEM PLOT PERGJERIME KUR KISHE DITLINDJEN MENDOVA MENDOVA URIMET E ZEMRES TY TI DHUROVA NJE TUFE MANUSHAQE JA MORA PRANVERES NE DITEN E NENES JA DHUROVA ERES. NENE O NENA IME SA SHUME TE DUA SEPSE TI ME MESON MUA ME MESON ME EDUKON ...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Poezi personale · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Nene tereza moj shqiptare, ti perjete do te mbetesh legjendare, per miresi dhe bamiresi, per gjithcka ke patur ti. Ti je nena me e mire ne bote, te ndihmon, te jep force, ta mbush zemren me dashuri, Dhe se di A ka me te mire se ti !...
Autori: fillore kastrati · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te lindi dhe ajo te rriti .fjala nen ka kuptim te bukur ajo gjithmon len fjal te bukura pra nene eshte thesari yne
Autori: Griselta lleshaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria per nenen
Nene e Mira nene Ti per mua je hene Ti je dielli qe me ndricon Ti je engjelli qe me mbron Ti je qielli plot hapsire Ti je ylli me I mire Se ti Je krenari Ti je e imja dashuri Je gjendur prane meje ne veshtiresi Ti je nje mrekulli Oh sa s...




Komentet e fundit!

Emri: erza
Email: erza@hotmail.com
Komenti: eshte e shkelqyeshmeeeee

Emri: ema
Email: ema-halili@hotmail.com
Komenti: shume e mir eshte

Emri: hazan
Email: hazan@egemen.com
Komenti: cok guzel

Emri: klara hoti
Email: klara_hoti@hotmail.com
Komenti: bravoooooooo eshte e shkelqyeshme



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com